מוניות לחילוץ והסעה גרר בפתח תקווה

גרר בפתח תקווה

גרר בן הינה חברה ותיקה בתחום הרכב המספקת שירותי גרר בפתח תקווה והמרכז. החברה מפעילה צי רכבי גרירה ומספקת גם שירותי חילוץ ופינוי רכבים לאחר תאונות. גרר בן קונה רכבים לפירוק וקונה רכבים לנסיעה באתר הלקוח ללא תוספת עלות גרירה.

להזמנת שירותי גרירה בפתח תקווה והסביבה צרו קשר בטלפון: 052-339-0787 או דרך צור קשר באתר גרר בן.

גרר בן הנה חברת גרר בפתח תקווה לשירותי גרירה מתקדמים וכוללים. החברה מתמחה במתן פתרונות מהירים לכל המצבים בהם נדרש פינוי רכב.

שירותי גרר בפתח תקווה

כמובן שחברת גרר בן עוסקת בשירותי חילוץ קלסיים של רכבים שנתקעים מתקלות או לאחר תאונה. לצד זאת חברת גרר בפתח תקווה קונה רכבים במזומן. שירות נוסף הוא קניית רכבים לפירוק וגרר בן אף קונה רכבים לנסיעה. יש לציין כי כלל הקניות ופינוי הרכבים מתבצע ביעילות ובמהירות על ידי נהגי החברה ובתיאום מראש.

דוגמא להליך מהיר של פינוי רכבכם במקרה של סיום השימוש ברכב וקושי במכירתו או העברתו לחלפים: אתם פונים אלינו ולאחר הערכה וקבלת הצעת מחיר עבור רכבכם, נהגי החברה יגיעו אליכם, תוך הקפדה על כל הכללים והתקנות וביצוע העברת בעלות, יאספו מכם את הרכב כך שהתהליך חוסך מכם הצורך להתרוצצות נוספת וסגירת קצוות ואתם כמובן זוכים לתמורה הוגנת עבור רכבכם.

הערה חשובה לגבי רכבים לפירוק ואף רכבים לנסיעה. בשני המקרים של סוגי רכבים אלה ניתן לבדוק עצמאית האפשרות "להיפטר" מהרכב. אולם עליכם לזכור שהמחיר אותו תקבלו עבור רכבכם ללא ליווי גרר בן יהיה (סביר להניח) נמוך באופן באופן משמעותי והתהליך מורכב הרבה יותר.

להזמנת שירותי גרירה בפתח תקווה והסביבה צרו קשר בטלפון: 052-3390787 או דרך אתר גרר בן.

סגור לתגובות.

Call Now Button