מערכת מולטימדיה לרכב – רדיו סיטי

רדיו סיטי - שדרוג או התקנה של מערכת מולטימדיה לרכב

מערכת מולטימדיה לרכב יוקרה וגם לרכב יד שנייה

רדיו סיטי הנה חברה מובילה להתקנת מערכת מולטימדיה לרכב באתר הלקוח. החברה מספקת שירותי התקנות בפריסה ארצית של אביזרי רכב ובכלל זה מערכת מולטימדיה לרכב תואמת מקור. רדיו סיטי מציעה שירות תיקונים ייחודי למערכת מולטימדיה לרכב, כולל איסוף והחזרה מבית הלקוח.

לבירורים, קבלת הצעת מחיר והזמנת שדרוג או התקנת מערכת מולטימדיה לרכב

פנו לטלפון - 050-4084768 או כנסו לדף צור קשר באתר החברה.

מערכת מולטימדיה לרכב שדרוג או החלפה

מערכת מולטימדיה לרכבמרבית הרכבים החדשים אשר עולים על כבישי ישראל כיום, מצוידים במערכת מולטימדיה לרכב, מרימי חלונות ואביזרי רכב נוספים שבעבר היו שייכים לקטגוריות האבזור העילי של הרכב. אולם גם כיום רבים מן הרכבים לעתים אף רכבים חדשים (2018). עולים על הכביש מאובזרים באופן חלקי או שמותקנות בהן מערכות חלקיות או כאלה שאינן הצעקה האחרונה בעולם הטכנולוגיה של אביזרי הרכב.

אחת הדוגמאות הבולטות לכך הינם כל רכב של חברות ההשכרה וחברות הליסינג. בעיקר הרכבים בקטגוריות גימור הנמוכות יותר. בעבר היה הדבר בולט מאוד והיה ניתן למצוא הבדלים ברמות הגימור של אביזרי רכב אשר כיום נראים לנו כמובנים מאליהם. למשל ברכב שכור מדגם מסוים הותקנו מרימי שמשות רק בחלונות הקדמיים. באותו דגם הנמכר לפרטיים יותקנו 4 מרימי שמשות. גם מערכות המולטימדיה לרכב אשר מותקנות ברכבים אינן בהכרח זהות בין רכב מושכר לרכב פרטי.

אלה הן דוגמאות קלאסיות למצב בו ניתן לבצע שדרוג לרכב על ידי התקנת מרימי שמשות או מערכת מולטימדיה לרכב במקום מערכת הסאונד המקורית. רדיו סיטי מתמחה בביצוע כל ההתאמות הנדרשות על מנת לבצע את השדרוג ולהתקין ברכבכם מערכת מולטימדיה לבחירתכם מבלי להזדקק לפגוע בחיווט המקורי של הרכב. השדרוג מתבצע באתר לבחירתכם (בית, משרד, עסק) ובמועד שנקבע בהתאם ללו"ז שלכם.

החלפת מערכת מולטימדיה ברכב חדש

מערכת מולטימדיה לרכבעל אף שהקצב בו עולות על כבישי ישראל מכוניות חדשות הוא מהגבוהים בעולם (ביחס לאוכלוסיה). עדיין קיים פער טכנולוגי משמעותי בין מערכות ואביזרי רכב המותקנים על רכבים בעת הייצור, לבין אביזרי הרכב המתקדמים אשר זמינים להתקנה ושדרוג גם ברכבים חדשים.

חשוב לציין שאפילו ברכבי היוקרה עדיין קיים פער זה, אולם בשל העלויות, ומחירו הגבוהה של הרכב היוקרתי. במרבית המקרים מותקנים בו אביזרי הרכב וכל המערכות החדישות ביותר שזמינות ליישום בעת היצור. בעת האחרונה רבות מן המערכות המותקנות ברכבים הנן בעלות יכולת עדכון ללא צורך בשינוי פיזי אך אין הדבר דומה ברכבים מהקטגוריות הבינוניות והעממיות.

בכלי הרכב העממיים העולים על כבישי הארץ מותקנים אביזרי רכב ומערכות שכבר בעת ההתקנה באתר היצרן (בחו"ל) קיימת טכנולוגיה מתקדמת באופן משמעותי שניתן עם התאמות קלות לשלבה ברכב.
הדוגמה הקלאסית בתחום זה הנה מערכת מולטימדיה לרכב. על אף שרבים מהרכבים החדשים מצוידים כיום במערכת מולטימדיה לרכב. אין זאת המערכת המתקדמת ביותר. לעתים קיים בין המערכת ברכב חדש למערכות הזמינות לרכישה פער של לפחות שתי שנות טכנולוגיה.

אחת הדרכים לשדרוג משמעותי של חווית הנהג והנוסע כאחד היא התקנת מערכת מולטימדיה לרכב אנדרואיד למשל. מערכת הכוללת אפשרויות הרחבה והוספת אפליקציות ואביזרים נלווים (למשל מצלמות רוורס ומערכת מסכים נלווים).

דוגמא נוספת היא מצלמת דרך. על אף כי רכבי יוקרה (בעיקר כאלה עם תכונות סמי אוטונומיות) מצוידים במצלמות דרך הרי שניתן היום להתקין כמעט בכל רכב מצלמת דרך משוכללת שמאפשרת לנהג להרחיב באופן משמעותי את שדה הראייה שלו לצד שיפור בטיחות הנהיגה.

רדיו סיטי - שירות מכירה והתקנה של אביזרי רכב ומערכות מולטימדיה לרכב בכל סוגי הרכב. ביצוע שדרוג גם לרכבי יוקרה. שירות לפרטיים וציי רכב. לקבלת ייעוץ הצעת מחיר והזמנת שדרוג או התקנת מערכת מולטימדיה לרכב פנו לטלפון - 050-4084768 או כנסו לדף צור קשר באתר החברה.

סגור לתגובות.

Call Now Button