מוניות ספיישל פתח תקווה

מוניות ספיישל פתח תקווה - מוניות אחדות

הזמנת מונית ספיישל עד הבית בפתח תקווה

תחנת מוניות אחדות מספקת שירותי מוניות ספיישל בפתח תקווה, מזמינה אתכם להצטרף ולהיות חלק מקהל לקוחותיה. להנות משירותי מוניות ספיישל לנתב"ג ולכל אזור אחר בארץ, לפרטים התקשרו 3433*.

ענף המוניות הוא כלי תחבורה ציבורי המשרת מיליוני אנשים בארץ ובעולם מידי שנה. מוניות הם כלי תחבורה ציבוריים, אינם מחייבים, ולא פחות חשוב, זמינים עבורכם בכל שעות היממה כל השנה (למעט יום כיפור).

ישנם שני סוגים עיקריים של מוניות:

מונית ספיישל - מונית בהזמנה, אשר אוספת את הלקוח מהיעד בו הוא נמצא ומסיעה אותו ליעד המבוקש, ביצוע התשלום עבור הנסיעה הוא לפני מונה או לפי תעריף קבוע, ישנו תעריף בוקר, וכן תעריף לילה, מוניות ספיישל זמינות 24/7 כל השנה (למעט יום כיפור), מונית ספיישל אפשר להזמין מראש או מעכשיו לעכשיו.
מונית שירות - מונית אשר פועלת לפי קווי שירות קבועים דומה לשירותי אוטובוס. לעומת אוטובוס שמוריד את הנוסעים רק בתחנה, מונית שירות יכולה לעצור בכל מקום בדרך להורדת הנוסע. עלות הנסיעה בד"כ זה זהה למחיר נסיעה באוטובוס. כאשר המונית השירות מלאה היא ממשיכה בנסיעה רצופה עד להורדת הלנוסע הראשון.

הערה, סוג נוסף הוא מוניות מזדמנות - מוניות אשר תופסים באקראי ברחוב, מוניות אשר סיימו את ההסעה וכרגע פנויות לקבלת נוסעים מזדמנים.

צריכים לצאת לסידורים ומזג אוויר לא מאפשר בשל חום כבד, או בשל גשם זלעפות? התקשרו אלינו לתחנת מוניות אחדות והזמינו מונית ספיישל עד הבית 24/7. להזמנת מונית ספיישל חייגו 3433* והמונית בדרך אליכם.

שירותי מוניות ספיישל פתח תקווה - יתרונות

פתח תקווה היא אחת מבין הערים הגדולות בישראל, עיר עם מספר גדול של קניונים, אזורי תעשייה מפותחים, שוק ושכונות מגורים חדשות וותיקות. בשל העומס בשעות הבוקר אנשים רבים מעדיפים להשתמש בתחבורה ציבורית. אך למרות שישנה תדירות גבוה של אוטובוסים ומוניות השירות בשעות הבוקר, ישנם לא מעט אנשים פרטיים וחברות אשר מעדיפים להזמין מונית ספיישל.

אחד היתרונות של מוניות ספיישל פתח תקווה היא העובדה שהמונית אוספת אותך מפתח הבית או המשרד ומורידה אותך ביעד המבוקש, בניגוד לתחבורה ציבורית ששם תצטרך להגיע לתחנת האוטובוס בעצמך, ולאחר מכן, מתחנת האוטובוס לעבודה מחכה לך דרך נוספת. בימים של גשם, או שרב, הנסיעה במונית ספיישל, נוחה יותר מכל כלי תחבורה אחר, אפילו מרכב פרטי.

יתרון נוסף של מונית ספיישל על תחבורה ציבורית הוא העובדה שהנסיעה הרבה יותר קצרה, ועוד, יתרון נוסף של מונית ספיישל על רכב פרטי הוא העובדה שלא צריך למצוא חניה, בין אם יש חניה מסודרת ובין אם לאו מורידים אותך מול הכניסה והחיסכון בזמן החניה או בחיפוש חניה, ניכר ככל שמגיעים לתל אביב, אזורי תעשייה בכל אזור המרכז, מלאים ואין מקומות חניה, דבר שלעיתים מצריך מהנהגים חצי שעה ואף יותר למצוא מקום חניה, לא פעם פנו אלינו לקוחות שאמרו לנו שעלות הנסיעה במונית שוות ערך למחיר החניה, לקוחות אחרים סיפרו כי בזבזו חצי שעה בחיפוש חניה, ולבסוף חנו במרחק של 10 דק הליכה מהיעד.

מוניות ספיישל לנתב"ג

מוניות ספיישל פתח תקווה מספקים גם מוניות ספיישל לנתב"ג 24/7. אנו מוניות אחדות ממליצים ללקוחותינו להזמין מראש (כ-יומיים לפני) מונית לנתב"ג, במיוחד בתקופות החמות כמו יולי אוגוסט וחגי תשרי. בתקופות אלו ישנה נהירה גדולה של משפחות המנצלות את חודשי הקיץ והחגים לחופשה משפחתית בחו"ל, כאשר התחבורה המועדפת לשדה התעופה היא מונית, לכן כדי להיות בטוחים שישנה מונית זמינה עבורכם בתקופות אלו אנו ממליצים להזמין מבעוד מועד מונית שתחכה לכם מתחת לבית.

מענה אנושי - יתרונות

אין תחליף למענה אנושי, הידיעה שבצד השני ישנו בן אדם ואתה יכול לקבל את כל התשובות בטלפון 24/7, יוצרת (לנו לפחות) הרגשה של ביטחון, אף אפליקציה לא יכולה להחליף את זה, אנו מאמינים שאין תחליף למענה אנושי, אצלנו תמיד יענה לכם: הסדרן שלנו.

תחנת מוניות אחדות מספקת שירותי מוניות ספיישל פתח תקווה, מזמינה אתכם להצטרף ולהיות חלק מקהל לקוחותיה. להנות משירותי מוניות ספיישל לנתב"ג ולכל אזור אחר בארץ.

אצלנו תהנו ממענה אנושי, יחס אישי, אדיב ומקצועי הן מהמוקד והן מהנהגים. להזמנת מונית ספיישל חייגו: 3433* ונהגנו ישמחו לתת לכם שירות.

סגור לתגובות.

Call Now Button