תחנת מוניות בפתח תקווה

מוניות בפתח תקווה והמרכז, טלפון אחד - 3433* ואנחנו בדרך אליכם.

לתחנת מוניות אחדות ותק וניסיון בשירותי מוניות קלאסיים, מוניות לנתב"ג, הסעות למוסדות וארגונים, משלוח מדלת לדלת בפריסה ארצית ועוד.

מוניות אחדות - תחנת מוניות בפתח תקווה - איך הכל התחיל

תחנת מוניות בפתח תקווהתחנת מוניות אחדות הוקמה בשנת 1973 ברחוב נורדאו 33 פתח תקווה על ידי קבוצה של 20 חברים.
עם השנים התחנה גדלה והתפתחה וכיום מונה כ-90 מוניות חדישות. תחנת אחדות מוניות, מנוהלת על ידי יוסי בכר, צפריר עובדיה וחזי שלמה.

מוניות אחדות היא בין תחנות המוניות הותיקות בפתח תקווה אשר משרתת בנאמנות רבה את תושבי פתח תקווה והסביבה 24/7 כבר 46 שנה.

מוניות בפתח תקווה טלפון מקוצר - שיחה לתחנת אחדות מוניות בטלפון: 3433* והנהג בדרך אליכם.

תחנת מוניות אחדות - תחנת מוניות בפתח תקווה, עברה שינויים רבים עם השנים ותמיד דאגה להישאר במרכז העניינים אם זה בתחום הטכנולוגי, בתחום המכני ובתחום התקשורת, בעידן האינטרנט. כחלק מתהליכי התעדכנות והתחדשות שוטפים של רכבי התחנה והנהגים.

כל המוניות של תחנת מוניות אחדות מאובזרות במערכת ניווט לוויני (GPS), אשר מאפשרת למנהל התחנה לאתר כל מונית בכל זמן נתון ולשלוח אותו ללקוח הקרוב אליו גיאוגרפית וכן בהתחשב במצב התנועה. בכך לספק שירות מהיר ואדיב.

בתחנת אחדות מוניות, מקפידים גם על הרכבים שלנו. אנו מחזיקה רכבים חדשים, מרווחים ונקיים, כך שחווית הנסיעה של הלקוח תהיה ברמה גבוהה ביותר. קיימים קודים פנימיים לשמירה על איכות וניקיון רכבי התחנה.

דגש על תודעת שירות בתחנת אחדות מוניות בפתח תקווה

אחד הפרמטרים החשובים אצלנו היא תודעת השירות. כל נהגי המוניות אשר עובדים במוניות אחדות הם נהגים ותיקים ובעלי ניסיון רב בתחום ההסעות והשירות. אצלנו כל לקוח הוא לקוח חשוב, לכן, אנו דואגים שכל לקוח יקבל יחס אדיב ושירות מכל הלב. נהגי החברה עוברים הכשרות, תדרוכים והנחיות, על מנת להעמיק את תודעת השירות של כלפי לקוחותינו.

תחזוקה בתחנת מוניות אחדות

בתחנת המוניות שלנו אנו שמים דגש רב על רמת התחזוקה של כל מונית. כל מונית בתחנה שלנו עוברת טיפולים בהתאם לדרישות היצרן. בזמן המתאים, במוסך מורשה. במידה ויש צורך בתיקון לא חותכים פינות… מבצעים את התיקון ומחזירים את הרכב לשירות. אצלנו בחברת מוניות אחדות - תחנת מוניות בפתח תקווה. הבטיחות היא מעל הכל.

אנו מייחסים חשיבות רבה גם לאסטתיקה הפנימית והחיצונית של הרכב. כל מונית עוברת ניקיון חיצוני ופנימי על בסיס קבוע, כך שלנוסע יהיה נקי ונעים בכניסה ויציאה מהרכב וכמובן בזמן הנסיעה.

מוניות אחדות - שירותי אקסטרה

אצלנו בתחנת מוניות בפתח תקווה מציעים שירותים אקסטרה ללקוחותינו.

  • שירותי שליחויות מהיום להיום - אנו מספקים שירות שליחויות עבור מוסדות, ארגונים, עסקים קטנים ולקוחות פרטיים אשר צריכים להעביר מכתבים חסויים, חבילות דחופות מהיום להיום דלת לדלת.
  • שירותי הסעות במוניות לנתב"ג - שירותי הסעות קבועים ומזדמנים לשדה התעופה ובחזרה, קבלת אורחים והסעתם ליעד המבוקש בהתאם ללוח המראות ונחיתות. ניתן להזמין מונית מראש.
  • שירותי הסעות קבועים - עבור מוסדות וארגונים.

מוניות אחדות - תחנת מוניות בפתח תקווה מזמינה אתכם ליהנות משירותי מוניות 24/7. להזמנת מונית חייגו: 3433* ונשמח לעמוד לשירותכם.

ניתן להזמין מוניות לנתב"ג גם דרך צור קשר

סגור לתגובות.

Call Now Button